Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Sommaruppehåll med kulturkortslutning

En trevlig Sommar på Er Alla. Min blogg kommer att vila sig under sommaren men ett och annat inlägg kommer nog men Du som vill följa mig dag för dag kan följa mig på Twitter (Rutsdotter) och Facebook.
Från och med hösten blir det blogg igen med mycket kultur, arga politiska inlägg och allt annat som gör att man fortsätter blogga.

Måste ändå meddela dagens eländiga kulturhändelse som man kan läsa om i DN -där vi får veta att Street smartutställningen på Kulturhuset gjort det möjligt för besökare att skriva tags vilket inneburit att besökare klottrat  och att man nu varit tvungen att måla om väggarna pga detta och att Fontänen på Sergels Torg blivit angripen av en illegal målning av samma utställare.

I Stockholm har vi NOLL TOLERANS MOT KLOTTER och Stockholm Stad får inte medverka till evenemang som på något sätt kan växka intresse för illegal graffiti men det har vi nu gjort och den lilla klottergnista som fanns har nu gett Stockholm en kulturkortslutning.

Så förutsägande och jag säger....vad var det jag sa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar