Summa sidvisningar

tisdag 5 juni 2012

Smörrebrödsafton och Nationaldagsfrukost

Den 5 juni börjar lida mot sitt slut och strax gå över till 6 juni. Den sista timmen summerar jag mitt stilla firande med det Röde og Vide laget och är mätt efter 3 smörrebröd, en lite snaps av okänt märke(hade ingen Aalborg, Gammeldansk) och så en var gang bubblande Tuborg som sköljdes ner med Dansken Kim Larsens gamla hitlåtar. Nu ska här sovas för imorgon ska jag hänga ut den Svenska Flaggan, stryka Sverigetröjan och bege mig till Stockholms Slott efter en sill och äggfrukost.Klockan 09:45 öppnar Prins Carl Philip och Prinsessan Madeleine Södra Valvets Port.Klockan 14.00 ska jag tagit mig till Liljevalchs Hemslöjdspremiär och lyssnat på Kulturministern och sen är det dags för lite SMAKApåSTHLM. Tur att det är 5 km Blodomloppet på onsdag men till dess....Ja jag vill leva jag vill dö i Norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar