Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

En sommar i den Skaraborgska myllan






Det har varit och är en härlig sommar just nu även om jag återvänt till 08 området. Den Skaraborgska myllan har gett liv. Det finns mycket att berätta för den som är intresserad men det återkommer jag med. Du som ALDRIG NÅGONSIN varit i Skaraborg eller aldrig åkt Kanalbåt eller sett en sluss. Du har en del att ta igen. Jag har ett sommarförslag till dig 2012 som du kan läsa om under hösten och vinter eller inför dina planer 2012 och du TÖREBODA festivalen 5-7 juli 2012 är lovley. Jag har bråttas med ett problem om det skulle vara Almedalen eller Töreboda 2012 men tror nog att jag väljer TÖREBODA. Du kommer få tips på Skaraborgska happening så du missa inte bloggen eller/och sprid den vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar