Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2011

Nu är det dags att börja om...


och hålla igen. From idag är inget bröd, potatis, ris, pasta tillåten eller andra gottisar på VARDAGAR. Nu är det hårda bandage som gäller och träning. Har förfallit hela sommaren och semestern men nu är det NOG.
Ska även börja om med mitt liv efter politikerkrånglet. Kommer att börja nytt jobb och det är hur spännande som helst och det innebär stora förändringar för mig. Kalendern öppnades idag och det är mycket rosa, gult och grönt överstryket och man kan ju undra när man ska hinna med allt men en sak är säker jag tänker inte slåss för att få sitta i något politiskt finrum. Från årsskiftet blir det ännu mer förändringar men det återkommer jag till...

Veckan som är kvar består av Eldkvarn, ORUP, Oktoberfestival och besök av storasyster och konsert vid Sjöhistoriska men söndagen hinner inte bli måndag förrän det börjar igen och då med Kulturfestival, Clubkillers, Surströmming,Museibesök och OPERA och någonstans däremellan ska jag tydligen jobba också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar