Summa sidvisningar

fredag 19 augusti 2011

Mitt kulturliv blomstrar


Hösten har infunnit sig och kulturhändelserna avlöser varandra. Just nu pågår Stockholms Kulturfestival och här finns mycket att göra och se. För unga är 08 festen ett superdrag med disco i Kungsträdgårdens Tunnelbana(tågen är borta och linjen stängd-bara så ingen nu får för sig något att skriva på kommentaren).
Själv har jag sett det mesta från GAT scenen och imorgon kväll är det Operafestival och då gäller det att komma i tid för att få plats.

Jag kommer fortsätta att blogga framöver men p.g.a mitt nya arbete så blir det mest kulturhändelser och annat som presenteras här men det politiska livet kommer att finnas kvar såklart till glädje för alla Vänsterbloggare som lusläser min blogg i sitt sökande efter ogentligheter i deras ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar