Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

Sista semesterveckan men snart är det kräftskiva och surströmming


Imorgon är det städning av källarförråd och som plåster på detta blir det kvällsbåt med hemlig matlåda och Staffan Hellstrand. Veckan fortsätter med Ålandskryss och bunkring av Vingumm och andra födenheter och sen blir det Onsdag och då har kärleken bestämt att vi ska ha fridag....det är en dag då han får göra vad han vill och jag göra vad jag vill. (Det kommer en egen blogg om vad jag tänker göra)...men vi sammanstrålar på kvällen och grillar. Ja sen är det ju torsdag och Lasse i Parken och Eldkvarn.Nej den har inte brunnit ner helt. Fredag ja då jäklar i min låda ska Gröna Lundskortet fram och ORUP ska inta scenen. Lördag ja då är det Oktoberfest på Mässan???:...... och så kommer storasyrran på söndag och då är det väl konsert på Sjöhistoriska och sen ja då är det nog Vaxholm, Museum av skilda slag, Kulturvecka med besök hos Landshövdingen och kanske lite jobb men en Surströmming som heter duga och sen jag då börjar hösten och då är det nog dags för årets första gryta med kantareller på landet men det är väl en annan historia. Arma tonåring han kommer inte se så mycket av sina föräldrar framöver-kanske han gillar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar