Summa sidvisningar

måndag 20 februari 2012

Ostron och Spader Dam


http://www.paddlingsnyaadress.com/verktyg/Ostronknivar/ostronknivar.htm
Helgen har vandrat över i en ny vecka med ett Stockholm i solsken och påbud om gummistövlar för att ta sig fram torrskodd. Imorgon är det Fettisdagen men i väntan på denna dag fylld av omdömen om Semlor så har jag debuterat i Ostronätandets och öppnandes konst och kan bara säg att det är och var GUDAGOTT. Här ska införskaffas ostronkniv, säkerhetshandske, extra plåster och en låda manliga ostron för att förgylla denna snuviga tid på året men ikväll när mina politiska vänner och ovänner samlas i Stockholms Stadshus har jag skaffat mig en klädsam kulturpolitisk snuva och ska förlusta mig på Operan och följa Spader Dam och intrigerna med spelbegär, passion och mörka mysterier.

Ska bli spännande då det låter som ett kapitel ur levande livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar