Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2012

Behövs Moderata Quinnor?


För några år sedan funderade jag själv om nätverket Moderata Quinnor behövdes då jag ansåg att nätverket inte gjorde så mycket som jag tog del av men efter moget övervägande och möte med Quinnor från andra delar av landet Sverige har jag förstått att Nätverk som Öppna Moderater, Moderata Quinnor, Seniorer och mitt vilande nätverk Moderata Sjuksköterskor alla fyller en funktion. Det finns många nyfikna ute på gatan som inte vågar öppna dörren vid Schönfeltsgränd eller som avstår från att gå på den lokala Moderatföreningens möte eftersom de redan kända väljer att mingla med sina egna.

Jag har kommit till den insikten att jag anser att vi behöver nätverk för att öppna upp dörrarna och därför har jag bestämt mig för att ställa upp och arbeta med Moderata Quinnor under ledning av Eva Sohlberg som är Ordförande i Stockholm stad.
Själv blev jag adjungerad till MQ och nu är det kampanj och synlighet som står på Agendan.
MQuinnorna i Stockholm sparkade igång 2012 med en speciell premimär av TheIron Lady och igår hade vi Champagneprovning och det är säkert en del som tycker att det är typiskt Moderattanter....jag köper det helt fullt ut men du som har förutfattade meningar om Moderata Quinnor...Du kommer att få se oss igen och på andra arenor tillsammans med andra nätverk allt för att visa att vi är spännande och har ett bra budskap att erbjuda. Hänger du på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar