Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2012

Stadshusets argaste politiker kränker oss Stockholmare


New York, Milano, Paris, London, Tokyo...och Stockholm? Nej, redan våren 2006 var det tvärstopp för denna vackra bild i Sveriges huvudstad. Många har låtit bilden falla i glömska men jag tycker den åter är talande efter att ha tagit del av Tomas Rudins senaste???Newsmill artikel "Nakenreklamen kränker oss medborgare"
I denna nonensartikel...snälla Newsmill hade ni inget annat att ta in?så säger Stadshusets argaste politiker:"
Ungarna får inte en laglig vägg för att måla grafitti på, men fasaderna säljer vi."
Jag antar att Tomas Rudin kände sig ledsen över att inte ha fått se sitt namn i skrift på ett par dagar och då vips medan övriga Stockholms Sossar håller tyst så totar han ihop Newsmillartikeln.
Vad är hans syfte med artikeln? Ja det är förmodligen att inte bli bortglömd men sådär i största allmänhet så försöker han nog med sin nonensartikel slå ett slag för klottret. Jag väntar med spänning på om vi får se honom klottra på de nya bullerskyddsplanken längs Nynäsvägen och påstå att Alliansens Nolltolerans kränker honom...själv anser jag att Stadshusets argaste politiker kränker oss Stockholmare och jag föredrar lagliga nakna kroppar framför olagligt klotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar