Summa sidvisningar

torsdag 1 mars 2012

Nya Spöksonaten finns i sjön


(bild från Moment:teater)
Var igår på Moment teater och såg Nya Spöksonaten och hade stora förväntningar efter att ha lusläst de goda recensioner som givits och jag kan bara konstatera att kortspelet Finns i sjön fick en annan dimension och att jag skrattade så jag tjöt trots det påhopp som gjordes på Alliansen i allmänhet och Sveriges Statsminister i synnerhet, men om man som Moment har bloggare som Alliansfritt som sina kärlekar så får man ha överseende med detta och tro inte att Socialdemokraterna gick fria från rallarsvingar.Nej det var nog bara det där partiet som inte längre har något K i slutet av sitt namn som gick fri men det tillhör ju på något sätt i det vänsterelitiska kultursamhället. Nåja en liten känga fick de när det gällde kulturen men det får ni som är nyfikna själva söka information om.
Själv var jag den enda i salongen som bar pärlor och då var de ändå blå och gröna, men jag kände mig ändå rätt bekväm i den fd. biosalongen och úpplevde en utbildningskväll i konsten att vässa sina argument och helt plötsligt längtade jag till den stora happening som skedde 2010 när vi Moderater intog Gubbängen.Du som kan ha överseende med alla påhopp på oss frihetstänkare gå och se föreställningen och beställ ett glas vin från boxen och inse att kortspelet Finns i sjön är rätt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar