Summa sidvisningar

onsdag 18 juli 2012

Eldslukaren och En Kommunalseger 2014 som redan är här

Borde kanske blogga om min fantastiska semesterkväll i Nyköping igår med Eldslukare,Gycklare och en fantastisk föreställning som Du borde passa på och se men det kommer en blogg spec. för denna kväll senare MEN ikväll kl 19:55 fick familjen höja TV volymen för då stod han där Rudde....eller Thomas Rudin (s)talesman och Karin Wanngårds härskare och sade att Slussen minsann ska bli en valfråga 2014 och så hasplade han ur sig en massa strunt som vanligt. Jag har haft med Thomas att göra under lång tid bakåt i min politiska historia och värre kan man knappt ha och Karin Wanngård hon bara är borta och våpar...jag kan inte säga annat. Varför tar hon inte bladet från munnen och säger vad (s) vill eller får hon inte eller kan hon inte eller vågar hon inte eller.....är det som jag tror. HON ÄR INKVOTERAD som ett kutter(s)mycket istället för att ta plats och säga till Thomas att gå undan vik hädan det är JAG SOM ÄR STEN NORDINS motkandidat, även om hon är mot Slussen men nu är hon ju bara en löjlig liten figur MEN ikväll vann Alliansen Kommunalvalet 2014.Om vi förlorar beror det nog inte på Slussen utan annat MEN imorgon börjar min valrörelse kring Slussen. Hur då tänker du?....Den som lever får se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar