Summa sidvisningar

tisdag 10 juli 2012

Semesterkärlek med Mdna

Jaha så har man nu kommit hem till huvudstaden med smutstvätt för att ladda om efter en härlig solig och musikhappening på västra delen av Sverige. Medan många journalister ratade Madonna och längtade tillbaka till 1991 eller längre så låg jag på Hotell Opalen i Göteborg efter en lång kulturpromenad i Trädgårdsföreningen med Rosor som luktade gott och lyssnade på Mdnas soundscheck. Ja sen bar det iväg till lokala Pizzerian och Ullevipizza som bestod av räkor, champinjoner, tomater och stark vitlöksås. Tur man hade lådvin hemma.....Ja sen var det iväg till Mdna och jag säger så här: Inte var det utsålt och inte var det konsert MEN DET VAR FAAN I DJÄVLAR EN HAPPENING SOM HETTE DUGA....jag tänker inte säga mer för du som inte var där missade en Quinna som sjöng, dansade och en korografi som skulle få de flesta att bli avundsjuka och då har jag inte sagt något om bakgrunden....Du som inte var där men som läst media......FY FARAO vad du missade men det är inte mitt problem.Vilken happening-den kan jag leva på länge även efter att jag flyttat in på Omsorgsboende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar