Summa sidvisningar

måndag 23 juli 2012

Mörksuggan, Badtunnan och Tom Jones

...men framförallt mina vänner Maria och JanE har jag besökt under ett par dygn och livet kommer aldrig mer bli sig likt.Persborg, Rättviksbryggan, Kyrkbåten, Siljan och Rättviksdräkten tog mig med storm men efter morgondopp i Igeltjärn, möte mörksuggan,  Rättvikshästen, Moet &Chandon i Badtunnan, skratt, flams,politiska debatter och sena Dalanätter så kunde det bara gå åt ett håll.....Love!
Crescendot med mitt premiärbesök i Dalhalla och där möta en åldrad Tom Jones som numera mest rör på röstresursen och stapplande går över scenen men vilket tryck i hans röst och vilken Stjärna. Jag är helt tom i kroppen efter denna makalösa lillsemester och imorgon kommer jag ha svårt att gå till jobbet utan att nynna http://www.youtube.com/watch?v=3JWiPFT0v2c Tack Kära Maria och JanE...i höst bjuder jag igen och serverar Vinkokta Musslor och Fondu och så spelar vi Tom Jones och kanske en och annan bubbeldroppe kan smeka våra strupar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar