Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2011

C som i Carema och M som i Moderat

Har under dagen åter jagats av journalister som vill ställa frågor om min arbetsplats CAREMA och mitt politiska uppdrag.Okej då ska berätta för er alla. Mitt uppdrag som Enhetschef inom Carema Sjukvård tar slut sista december 2011 och jag har tackat NEJ till fortsatt anställning inom Carema.Vad det beror på har ingen anledning att känna till men jag säger såhär:
Aldrig aldrig någonsin att jag säljer min politiska själ eller min legitimation för enkla pengar.Dessutom har jag sett till att inte hamna i politiska beslut rörande min nuvarande arbetsgivare för att undvika JÄV situation men jag har aldrig ansett att det skulle vara förbjudet för mig som Sjuksköterska att välja annan arbetsgivare än Landstinget samtidigt som jag arbetar politiskt.

Var fanns alla journalister under alla de år jag jobbade inom landstinget och samtidigt var fritidspolitiker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar