Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2011

Lot´s of Love


Har landat från ett par dagar i London-denna intensiva och härliga stad med alla härliga människor från Världens alla Hörn som tilltalar en med Maamm....och alla eländiga hissar eller 175 steps att välja på och Nothern Line, Picadilly eller Stationen Bank eller Youngs Smith-Winter Warmer, Fisch and Chips, SHOPPING och härliga glittriga skor och allt smink och alla fotbollströjor, FOTBOLLS AFFÄRER eller bara en parkbänk med trekants macka och en liten kaffe ELLER alla teatrar och Covent Garden.....
Jag har varit så många gånger i London att jag knappt minns men JAG ÄLSKAR STADEN OCH ÅKER HIT en gång per år och bara lovvvar.
Lejonkungen och Les Miserables var resans höjdpunkter samt Söndagens Guidade tur till Arsenals Arena. Tonåringen började nästan grina så stort var det för honom men jag tror att det blir en blogg om det senare. Just nu vill jag bara leva och minnas denna resas härliga input...Can I help you Maam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar