Summa sidvisningar

onsdag 23 november 2011

..och så var de igång igen.

Jag bara väntade och väntade och vips så var de Rödas Gäng igång igen. På politometern och Alliansfritt drar de nu runt och gör sig lustiga över att jag är moderat och tidigare röstat för alternativa vårdutförare inom omsorg och så försöker de att knyta ihop det med att jag under 3 månader är ansvarig för en flytt av enhet inom Carema Sjukvård.

Kul att de läser min blogg och gör allt de kan för att försöka förgöra och förstöra men det är rätt larvigt och löjligt att komma med en massa påstående som inte är sanna. Jag vill gärna tydliggöra följande:
Under den korta tid 3 månader som jag haft en fot inom Carema har jag inte suttit i Kommunstyrelsen eller deltagit i några beslut kring Carema. När jag slutar inom Carema sista december 2011 så kommer jag inte heller deltaga i några beslut som rör Carema Care eftersom jag inte kommer vara kvar som Ordförande i Farsta SDN eller och tänker göra mig jävig om ev. någon situation uppstår i Kommunfullmäktige. Klart och Tydligt MEN det vill inte de röda förstå utan de kör som vanligt sitt röda nylle rakt in i väggen allt för att vinna poäng.

Var fanns ni när jag satt i Stockholms Läns Landsting och jobbade inom Landstinget? Nej skulle inte tro att ni vill svara på den frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar