Summa sidvisningar

torsdag 24 november 2011

Jag var siste ersättare i Kommunstyrelsen

Har ikväll tagit del av Morgan Johanssons uttalande om mig och han har inte kollat upp saker och ting men antar att han inte är intresserad av det. I Stockholm har moderaten Birgitta Holm gått direkt från kommunstyrelsen, som beställer vård, till en chefsbefattning på Carema..skriver han och jag undrar hur påläst han är eller vem det är som gett honom falsk information.

Jag var siste ersättare för moderaterna när jag satt i Kommunstyrelsen och jag har faktiskt inget minne av att jag någonsin under denna korta tid tjänstgjort utan mest suttit i den där nedsuttna röda obekväma soffan men jag kan ha fel och ska se till att kolla varenda protokoll och rapportera till alla som tror att jag suttit i Kommunstyrelsen och beslutat om något som inte är sant.

Jag tror att det är någon socialdemokrat i Stockholm som försett Johansson med de felaktiga uppgifterna i ett försök att spela ALLAN...jag har mina misstankar mot ett par sossar varav en inte kunde låta bli att säga att jag jobbar på Carema under budgetdebatten och en annan är en rätt ful fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar