Summa sidvisningar

lördag 26 november 2011

Nu börjar Adventsbloggen


Bilden är från Juldekorationen på Sergels Torg och den är härlig och andas fräschör. Imorgon är det 1:a Advent och nu ska vi vänta på Jesusbarnet och börja Julstöka och få ont i bröstet för att vi inte hunnit putsa fönster, koppar, städat i alla hörn och inte köpt årets julklapp till Svärmor och bara stressa MEN se det tänker jag inte göra. Är inte alls säker på att jag tänker fixa fönstren de ser för jävliga ut men....jag köper säkert ett saffran och kanel äpple ljus för doftens skulle och så ska jag göra så mycket härliga saker och njuta av December. Fixa Juldekorationer hinner man göra bara man planerar. Julklapparna är inköpta på Harrods under november och julgodis det hinner man fixa. Årets Julgrej är en Röd Lykta som jag köpt idag på Cervera i Farsta och så blev det nya röda gardiner från INDISKA och doftljus. Nu börjar jag Julblogga med olika fokus och du som är intesserad hör av dig med tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar