Summa sidvisningar

söndag 20 november 2011

När Claes Ohlsson öppnar Relaxrum för oss Quinnor


kommer jag gå ofta till detta sk Gubbdagis för att be mannen att köpa spik och skruv och annat som vi inte behöver allt för att få njuta av Lyx.
IKEA har sitt barnrum där man kan leka och roa sig allt medan mamma och pappa letar efter Billyhyllor och kastar sig över 4 liters fryspåsar. G K:s i Ullared har kommit på en fenomenal sak. De ska nämligen bygga en sportpub för män till köpstarka kvinnor allt för att kvinnorna ska få gå i lugn och ro och shoppa och vips så blir det media av detta och stackars Juholt använder som vanligt inte sin hjärna utan uttalar sig glatt och snabbt över att detta är en djävulsk idé som borde belönas med något pris.

Jag minns när mina familjemedlemmar vägrade att följa med mig runt på Macys i N.Y och istället gick till en sportpub och läste dagstidningar och tittade på Ishockey och drack Brooklyn Lager. Jag tyckte det var en helt fantastisk idé och inte ett dugg konstigt. Problemet med Juholts uttalande är att han inte är vem som helst utan en person som säger sig vara beredd att axla Statsministeransvar och då gäller det att väga sina uttalanden på guldvåg för att inte bli beskylld för att ha en unken syn på kvinnor. Nu är ju Håkan inte direkt känd som klarsynt men det ska bli kul att se honom sippa på en Drajja medan Kulbon provar kläder utanför sportbaren allt medan SÄPO intar en stor Mellanmjölk.

Själv ska jag följa med sambon vid varje besök till Claes Ohlsson den dag de börjar med Lyxrum för Quinnor....tänk att få massage, bläddra i Home and Gardens, Weddings, Svensk Damtidning och titta på Modeshow sippandes ett glas bubbel allt medan sambon letar efter skruvar och spikar och en massa annat som vi inte behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar