Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

En Cinderella vecka är i antågande


Öppnar min ROSA almanacka för att så här på söndagkvällen allt medan familjen är djupt involverade i den Engelska fotbollen även om jag ser att de smygtittar på Brynäs men vägrar medge detta. Nåväl veckan som kommer består av omhändertagande av patienter men just V 16 kommer även bestå av rätt mycket kultur, lyx, flärd och politik. Jag får dock vänta till lillördagen för att få uppleva veckans stora happening. Jag har fått en fantastisk speciell inbjudan som jag bara inte kan motstå.
Tänk om mamma fått följa med....Jag kommer återrapportera om denna kväll i en speciell blogg men sen fortsätter veckan med Kulturnämnd, Stadsteaterstyrelse och föreställningen Barnen från Frostmofjällen på Skärholmens Teaterscen torsdagkväll men innan dess har jag blåbärsinpackat mitt ansikte på Day SPA allt för att vara i form inför fredagens politiska lunch och avtackning av min vän Ulla som lämnar Farsta SDF och går vidare för att sanera. Ja sen blir det kampanj med Öppna Moderater och Moderata Quinnor vid Viking Terminalen innan Cinderella börjar tuffa ut på Ålands hav med en massa Moderater som bara vill förnya och förenkla och sen på natten kommer Cinderella vara fylld av glittriga och danssugna partymänniskor som har svårt att få i foten i den där glasskon. Lördagen blir trög, rörig och avslutas inte när vi kommer i land utan då börjar Kulturnatten med allt vad det kan innebära...särskilt blogginlägg men nog ska man väl hinna med lite Strindberg, Lars Wallin, Räntmästartrappan och Ficklampsvandring på Kungliga Slottet och sen får det nog bli lite ledigt på söndagen...skulle tro redan nu att familjen kommer gynna den lokala Thaikiosken och Pizzerian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar