Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

En modern historielektion har fötts


Jag har ikväll fått vara med på Kungliga Magasinets releaseparty på Café Opera och bakom alla kändisar, snittar och champagne finns en modern historielektions tidskrift tack vare Roger Lundgren och Johan Möller m.fl.
En del kommer att anse att det är löjligt med en glättig tidning om Kungahusen i Europa och det är enl. min mening dem helt fritt att tycka men skillnaden mellan Kungliga Magasinet och andra tidningar som mer skvallrar om Prinsar och Prinsessor är att läsaren får en modern historielektion förpackat på ett mycket snyggt sätt.Vem vet kanske det kommer ett reportage om Gustav Wasa framöver?
Jag hoppas och tror att denna kulturhistoriska smällkaramell får många läsare och Du jag har redan tecknat mig för en prenumation och jag passade på att ge min mamma en likadan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar