Summa sidvisningar

söndag 11 december 2011

Imorgon ger jag min röst åt en riktig Sluss


Under denna helg har jag bombarderats med mail där man anser att jag är korkad som tänker rösta JA till Nya Slussen imorgon och där man kallar mej för olika saker och anser att jag inte är påläst och en massa annat skräp. Imorgon kommer jag rösta JA oavsett alla andra. Jag har läst allt om Slussen och mer därtill och jag är totalt övertygad om morgondagens röst.Idag mötte jag förstörelse av ett elskåp längs Skeppsbron. Några hade klistrat upp en gravsten på ett elskåp och lagt begravningskransar framför allt för att väcka uppmärksamhet om att Nya Slussen ej ska byggas. Så jäkla barnsligt och larvigt enligt mitt tycke men tydligen får man bete sig hur som helst liksom att kalla kompetenta tjänstemän som studerat meterologi,vatten och bygg vid KTH och andra Universitet för vad som helst bara för att man själv är motståndare till Nya Slussen. Imorgon står vi enade vi som verkligen längtar efter att NYA SLUSSEN ska byggas och jag kommer inte darra på något vis oavsett vad som sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar