Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Äktenskapet, sterilisering och kamrat 4%


Ikväll är det premiär på Stocholms Stadsteaters föreställning Äktenskapet och trots att jag är ogift så tänker jag gå dit och lära mig lite om äktenskapets väl och ve för att fundera över om jag ska slå till framöver eller fortsätta med trolovningsgrejen. För övrigt ska jag puffa kuddar och sköta om min älskling som drabbats av virus på balansnerven och som bör ta det väldigt lugnt framöver ett tag, men jag ska trots min omvårdnad av kärleken hinna med ett invigningsbesök i Farsta Centrum under lördagen och sen blir det lite vilda Western på Söndag har jag förstått med mina fd medarbetare i Farsta Stadsdelsnämnd.

För övrigt börjar jag tröttna på Kamrat 4% som försöker rädda ett gammalmodigt parti under spärren och veckan skamfråga om sterilisering visar återigen på förlegad tankebana. Partiet behöver inte bara byta partiledare då de framförallt behöver byta politik.(jag vet att jag gör en del vänner?? arga nu men ni vet att jag förargar både mitt eget parti och andras emellanåt)...men vad är det ni håller på med 2012?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar