Summa sidvisningar

lördag 14 januari 2012

Kulturborgarrådet fastnade i Farsta Kulturcentrums röda band



Jag har idag varit med om en magnifik invigning av Farsta Kulturcentrum som är ett sammarbete mellan olika aktörer inom Stockholmstad och med Atrium Ljungberg och PRIMA friskola. Det var en happening som hette duga där stand up, kulturskolans orkestrar, indisk dans och ett ilustert teatersällskap i form av Skönheten och Odjuret gjorde entré och där Stockholms Kulturborgarråd fastnade i Farsta Kulturcentrums röda band....men så småningom kom hon loss.

Jag hoppas det kommer att vara så varje dag. Farsta Kulturcentrum ska gripa tag i oss och så ska vi få försöka att på olika sätt ta oss loss. Jag längtar redan till mitt nästa besök som kommer att börja i det nyöppnade caféet....Jag kommer fortsätta rapportera om detta Centrum och Du vet du om att PRIMA skolan som är en friskola och som inte gillas av Socialdemokraterna och Vänstern i Farsta-de ska utöka för de har blivit så populära.

Länge Leve Kulturen i Farsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar