Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2012

Sluta prata illa om vårt Stockholm

Jonas Sjöstedt en av aspiranterna till partiledarposten i Vänsterpartiet bor på Karlavägen med sin familj tack vare UD, då hustrun tydligen har något toppjobb hos dem. Jag förmodar att familjen har en hyfsad lön och själva borde stå för sin bostad men jag har inga problem med deras upplägg så länge allt sker enl. lagens förlängda arm.Däremot har jag stora problem med att en person som Jonas Sjöstedt talar så illa om Stockholm och spyr galla över den sk priviligerade medelklassen i Stockholm som han anser har det för bra samt att han anser att Stockholm är en eländig stad.

Jag tycker Jonas ska flytta ut från Karlavägen och skaffa sig en egen bostad istället för att profitera på Staten samt lämna Stockholm då denna stad tydligen är så usel, men som vanligt så snackar vänsterns företrädare om en sak och gör tvärtemot. Jag är förvånad över att det inte blivit några som helst rubriker om detta ännu. Kan det bero på de journalister vi har eller.....?
Den enda som skrivit något är SvD och den läser väl inte Sjöstedts väljare i Norrbotten? Det är dags att vi alla hjälps åt och sprider Jonas Sjöstedts åsikter om vårt älskade Stockholm och visar hur han själv bor. Det är mycket sten han kastar i sitt glashus där på Karlavägen.

Jonas Sjöstedt sluta prata illa om Stockholm och flytta härifrån för vi vill inte ha dig här då du bara vill förstöra för oss 08:or.

Jag tror att du kanske inte ens borde bo i Umeå utan flytta till din favoritstad New York där du tydligen bott i de fashionabla kvarteren under en tid. Tror att du gör minst skada för oss Svenskar om du återvänder dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar